Přepnout menu
+420 541 422 511info@moravia-consulting.com

Informace o nákupu

Základní informace

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.

Informace o přijímaných způsobech platby jsou uvedeny zde. Prodávající nepožaduje žádné poplatky v závislosti na způsobu platby.

Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky. Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky. Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky. Fotografie uvedené na stránkách obchodu odpovídají prodávanému zboží.

Způsoby a ceny doručení

Tabulka s cenami slouží pro vaši rychlou orientaci. Pro konkrétní objednávku nemusí být dostupné všechny způsoby doručení, např. pokud se jedná o zboží větších rozměrů. V košíku se vám vždy ukáže, ze kterých možností máte na výběr.

Doprava zdarma

Nechte si svoji objednávku doručit zcela zdarma při objednávce nad 1 000 Kč nebo během akcí zahrnujících Dopravu zdarma. V tomto případě doručíme vaše zboží do 3 pracovních dní od objednávky. Služba se nevztahuje na partnerský prodej.

Osobní odběr  
Vyzvednutí na provozovně Olomoucká 83, Brno zdarma
Přepravní službou (DPD)  
objednávka nad 1 500 Kč zdarma
objednávka do 1 500 Kč 109 Kč
Příplatek za dobírku 25 Kč

Ceny jsou bez DPH

Osobní vyzvednutí

Pozor – před vyzvednutím zboží počkejte na e-mail s potvrzením. Pošleme vám jej, jakmile bude zboží na prodejně připraveno. Na prodejně pro vás bude připraveno ještě následujících 5 pracovních dnů. Pokud zboží v této lhůtě neodeberete, bude znovu uvolněno do prodeje.

Balík DPD

DPD vám dopraví balíky do 50 kg. Standardní čas doručení je následující pracovní den po vyzvednutí.
Příjemci zásilky je zaslána SMS zpráva s informací o odesílateli, čísle zásilky a dobírce. Poté je příjemce předem telefonicky informován o době doručení, eventuálně se upřesní termín a místo doručení. DPD poskytuje dva pokusy o doručení.

Všechny zásilky jsou opatřeny čárovým kódem, který je snímán při každé operaci na cestě od odesílatele k příjemci. Příslušná informace o zásilce je kdykoliv k dispozici on-line. Průběh přepravy vaší zásilky můžete sami sledovat na internetu.

U řidiče DPD můžete zaplatit v hotovosti i kartou, pokud jste zvolili platbu při převzetí zboží. 

On-line sledování balíku DPD

Kdy bude zboží expedováno?

Termín expedice závisí na času odeslání objednávky. Níže najdete přehled termínů k jednotlivým způsobům doručení.

Způsob doručení Objednávka * Termín
Osobní odběr do 12:00 hodin Tentýž pracovní den připraveno na prodejně.
Smluvní dopravce do 12:00 hodin doručení do 1 – 2 následujících pracovních dní.

* čas odeslání objednávky

Problémy s doručením

Pokud vám zásilka nebyla doručena nebo se vyskytl problém při jejím doručování, obraťte se prosím na náš zákaznický servis na lince 545 210 648 nebo 541 422 511 nebo na emailu info@vyuka-vzdelavani.cz.

Nejčastější příčiny nedoručení zásilky

  • Dopravce zboží nenaložil z důvodu jeho viditelného poškození
    Abychom zákazníkům doručovali pouze bezvadné zboží, prochází před naložením důkladnou kontrolou. Při odhalení poškození není pak toto zboží naloženo, ale vymění se za jiný, nepoškozený kus, případně se objedná nový u dodavatele. O postupu vás vždy informujeme.
  • Přepravce nevložil do vaší schránky oznámení o nedoručení / uložení zásilky
    Průběh doručování můžete sledovat on-line na výše uvedených odkazech u každého typu doručení.
  • Zásilka se ztratila u přepravce
    Stává se to velmi zřídka. Pokud k této situaci dojde, můžete si objednat nový kus zboží a s dopravcem zahájíme reklamační řízení nezávisle na vaší situaci z první objednávky.

Se vzniklými problémy vám rádi poradíme na zákaznické lince 545 210 648 nebo 541 422 511 nebo na emailu info@vyuka-vzdelavani.cz.

Způsoby platby

Při doručení zboží na adresu, posíláme fakturu/daňový doklad automaticky na e-mail ihned po potvrzení dodání zboží od dopravní společnosti.

Platba při převzetí zboží / dobírka

Platba při převzetí je nejjednodušší a nejrychlejší způsob, jak za zboží zaplatit. Podle způsobu doručení si můžete vybrat mezi platbou v hotovosti nebo platbou platební kartou.

  • Hotově – dobírkou Při přebírání zboží od doručovatele – zboží hradíte v hotovosti řidiči dopravní společnosti. Vždy si prosím připravte potřebný obnos, urychlíte tím předání zásilky.
  • Platební kartou Pouze u řidiče dopravní společnosti. V závislosti na typu přepravce může být účtován poplatek za použití karty.
  • Převodem na účet Pro platbu předem obdržíte pokyny k platbě v potvrzení objednávky. Zboží bude odesláno ihned po zapsání platby na náš účet.

Zákaznický účet

Zákaznický účet slouží pro rychlý a snadný přístup ke všem datům týkajících se vašich objednávek. Stačí se pouze zaregistrovat a od té chvíle je vám k dispozici nepřeberné množství informací. Kdykoliv se můžete podívat na průběh vašich objednávek, změnit osobní údaje, fakturační či doručovací adresy nebo nechat si posílat newsletter s akčními nabídkami